mandag den 29. oktober 2012

LOL, ROLF, LMAO


Hej alle sammen :)

Jeg ved ikke om der er andre end mig der har været i tvivl om betydningen på engelske/amrikanske
forkortelser som fx. ''LOL'' her har jeg samlet nogen af dem + betydningen.

ALOL = Actually laughing out loud
BTW = By the way
Dunno = Don't know
FOAD = F*** off and die
GAL = Get a life
GFY = Good for you
HTH = Hope this help
IACL = I am currently laughing
IDGI = I don't get it
IDK = I don't know
ILY/ILU = I love you
IRL = In real life
K = Okay
Kwl = Cool
L8r = Later

LOL = Laughing out loud
LLAH = Laughing like a hyena
LMAO = Laughing my ass off
LMFAO = Laughinh my f***ing ass off
LQTM = Laughing quietly to myself

Pic = Picture
Pix = Pictures
Plz/Pls = Please
POS = Piece of sh*t
PPL = People

ROFL = Rolling on floor laughing
ROFLMAO = Rolling on floor laughing my ass off
ROFLMAOL = Rolling on floor laughing my ass off loud

Soz/Srry = Sorry
Sup = What's up?
Thnx/Thx = Thanks
U = You
WTF = What the f***
WTH = What the hell

Her var få af de mange forkortelser på engelsk. Håber de har hjulpet dig hvis du har været i tvivl om nogen af dem :)

12 kommentarer:

  1. Tark, det var en rigtig stor hjælp :)

    SvarSlet
  2. Tak nu ved jeg hvad lmao betyder fordi alle folk siger det hele tiden

    SvarSlet
  3. Du har glemt FML det betyder Fuck my life.
    Det er bare mange jeg kender bruger det

    SvarSlet
  4. mormor til vores overlevelse

    :D:D:DD:D:
    XDD

    SvarSlet
  5. Tak det hjalp meget
    Men hvad med IDC
    Altså i dont Care

    Hvad med at skrive dem alle sammen

    SvarSlet
  6. fnyk -_-~pige 13 år

    SvarSlet